Internet je promijenio način komunikacije između tvrtki i njihovih sadašnjih i budućih klijenata
Društvene mreže su postale jedan od najlakšeg puta za stvaranje lojalnosti kod kupaca i najmoćnijeg alata za osvajanje novih. Autoritet na društvenim mrežama je vjerojatno među najbitinijim stavkama na internetu - kako bi unaprijedili Vaše poslovanje morate biti prisutni na internetu, ažurni, aktivni i pristupačni.
Social media marketing je drugi naziv za upravljanje društvenim mrežama. Uključuje nekoliko različitih društvenih mreža poput Facebooka, Youtuba, Google+, Twittera i drugih. Ispravnim upravljanjem, one mogu postati značajan prodajni kanal. Riječ je o najjeftinijem obliku oglašavanja i stvaranja trajne veze s kupcima.
Kako izgleda Social media marketing kod nas?
1. Dogovor oko ciljeva
Želimo čuti sve o vašem poslovanju, vašoj viziji i željama! Izradit ćemo vam ponudi i marketinšku strategiju nastupa na društvenim mrežama i dostaviti na uvid.
2. Istraživanje
Provest ćemo dubinsku analizu vašeg poslovanja, tržišta i potražnje te konkurencije i potencijalnih prilika. Na temelju toga, kreirat ćemo kompletnu kampanju.
3. Implementacija
Ako vam se naš prijedlog vođenja društvenih mreža svidi, aktivno krećemo s implementiranjem kampanje i plasiranjem oglasa na dogovorene kanale promocije.
4. Monitoring i optimizacija
Čuvamo vašu kampanju! Svakodnevno je nadziremo, brinemo se da ROI bude najveći mogući (pa čak i malo više), tražimo prilike i optimiziramo u skladu s kretanjima na tržištu.
5. Izvješće o upješnosti
Na kraju svakog mjeseca kreiramo izvješće kako bi imali uvid u izvedbu kampanje, kretanje tržišta te troškovnik. Imajte potpuni uvid u rezultate vaših kampanja.
Marketing društvenih mreža je nužnost suvremenog poslovanja.
Svrha social media marketinga nije reklama već dvosmjerna komunikacija između branda (tvrtke) i internet posjetitelja. Putem SMM-a šaljete svoju poruku o novostima, najavama, promocijama. Mogućnosti su nebrojene, od poslovne komunikacije do objavljivanja novosti i akcija putem društvenih mreža. Na taj način se može ne samo povećati prodaja, već vrlo jednostavno stvoriti i lojalnost kod postojećih kupaca.