Iskoristite poslovnu mrežu LinkedIn kao kanal za privlačenje novih B2B klijenata. Želite li da informacije o vašoj tvrtki i uslugama budu vidljive upravo vlasnicima drugih tvrtki i onima koji donose odluke, oglašavnanje preko LinkedIna je savršen odabir za vas.
LinkedIn prednjači kao najbolji alat za B2B povezivanje i vodeće tvrtke ga koriste za stvaranje velikih poslovnih prilika. Njegove mogućnosti detaljnog ciljanja prilikom oglašavanja razlikuju ga od širokog dosega Facebooka, Instagrama ili drugih društvenih mreža koje ne nude ovoliku razinu individualnog ciljanja.
Detaljno ciljanje
LinkedIn omogućuje usmjereno ciljanje pojedinaca kojima se želite oglašavati. Neke od mogućnosti ciljanja koje se nude su filtriranje korisnika prema nazivu radnog mjesta, industriji, spolu, dobi, razini obrazovanja, lokaciji i drugim faktorima.
Mreža za profesionalce
Korisnici LinkedIna su profesionalci koji aktivno žele poboljšati svoje poslovanje i traže nove poslovne prilike. Za razliku od drugih društvenih mreža koje se koriste u slobodno vrijeme, LinkedIn se koristi na radnom mjestu.
Vrste oglašavanja na Linkedinu
LinkedIn Sponsored Content
Sponzorirane objave, Sponsored Updates i Direct Sponsored objave, organiziraju se oko landing pageova koji mogu biti posebne ponude, vodiči, blog tekstovi, novosti ili ostalo što želite predstaviti. Kroz LinkedInovo detaljno ciljanje, objave će vidjeti upravo oni korisnici koje želite. Za vas možemo organizirati izrad landing pageova, sponzorirane objave i oglašavanja objava.
Sponsored InMail (sponzorirane poruke)
LinkedIn vam omogućava slanje personaliziranih, individualnih emailova ciljanoj publici kroz Sponsored InMail. LinkedIn garantira kako će sponzorirane poruke slati samo nedavno aktivnim korisnicima kako bi CTR i konverzije bili najviši mogući. Za vas možemo organizirati detaljno ciljanje koje vam odgovara, sastaviti učinkovite i zanimljive mejlove koji će uhvatiti pozornost u mailboxu.
Tekstualno i dinamičko oglašavanje
LinkedIn nudi mogućnost klasičnijeg oblika oglašavanja kroz tekstualne reklame i dinamičko oglašavanja. Tekstualne reklame pojavljuju se u feedu članova Linkedina u raznim opcijama veličina i dužina s mogućnosti budžetiranja po kliku (PPC) ili po broju prikazivanja (CPM).
Dinamičko oglašavanje omogućava automatsku personalizaciju oglasa, primjerice personaliziranom porukom s imenom osobe kojoj se prikazuje oglas. Svi oblici oglašavanja na LinkedInu koriste opciju njihovog detaljnog ciljanja korisnika.
Želite li započeti s oglašavanjem vaše tvrtke na LinkedInu? Obratite nam se i započnimo već danas!