Upravljajte sa svojim klijentima
Imate li dobru komunikaciju s klijentima? Držite li pod kontrolom sve informacije i aktivnosti vezane za Vaše klijente? Koristite li svoje resurse i potencijale na najbolji način? U današnje doba svakodnevnih i velikih gospodarskih promjena, krize i velike tržišne konkurencije, posjedovanje profesionalnog organizacijskog sustava je postalo neizostavni dio svakog poduzeća u svakodnevnom poslovanju i donošenju velikih poslovnih odluka.
Klijent je danas broj jedan element po važnosti svakog procesa poslovanja, na kojem sva poduzeća zasnivaju svoje poslovanje, donose odluke i planiraju buduće aktivnosti, a sve s ciljem ostvarivanja boljeg i profitabilnijeg poslovnog rezultata. Zadovoljstvo sadašnjih i budućih klijenata može se postići dobrom komunikacijom i njihovim upoznavanjem, što omogućuje revolucionarni CRM sustav.
Customer relationship management je skup alata za upravljanje poslovanja i odnosima sa klijentima. Omogućava praćenje rada sa klijentima, pisanje ponuda, ugovora ili narudžbi. Korištenje CRM rješenja omogućava Vam jednostavnije praćenje rada svih djelatnika, te istovremeno ubrzava rad s klijentima. Najveća prednost se odnosi na potpunu povezanost klijenata sa svim procesima koji se vode - od praćenja narudžbi, ponuda, ugovora, upisivanja notesa, događanja ili upisivanja radnih zadataka.
Zašto je CRM sustav potreban za Vaše poduzeće?
Stavljanje fokusa na klijenta tj.korisnika budućnost je Vašeg profitabilnog poslovanja. Uvođenje CRM poslovnog sustava usmjereno je na postizanje dobrog organizacijskog poslovnog okruženja, koji sastavlja dobru i sistematiziranu bazu klijenata na jednom mjestu. Osim dobre povezanosti i komunikacije s Vašim sadašnjim i potencijalnim budućim klijentima, omogućena je dobra koordinacija, povezivanje i komunikacija između ključnih i glavnih poslovnih odjela u Vašem poduzeću.
Ovaj sustav je namijenjen prvenstveno segmentu prodajnih i marketinških aktivnosti poduzeća, no njegovim uvođenjem svi odijeli u poduzeću imaju stalan pristup i uvid u sve informacije o klijentu. To omogućuje pravovremenost u planiranju i donošenju pravih odluka, koje će Vašem poduzeću omogućiti održavanje i poboljšanje tržišne pozicije kao i stvaranje novih poslovnih prilika koje će uzdignuti Vaše poslovanje na novu raznu uspješnosti.
Neke od važnijih karakteristika i prednosti CRM aplikacije:
- višestruko smanjuje ulaganje u slične desktop software za koje su potrebne licence
- nije potrebno ulaganje u hardware
- dostupnost s bilo kojeg računala
- evidencija klijenata
- praćenje radnji s klijentima
- upisivanje narudžbi i njihovo pojedino pregledavanje za svakog klijenta
- unošenje ugovora
- izrada ponuda
- modul za vođenje članova i plaćanje članarina
- evidencija pacijenata
- rezervacija termina za pregled
- vođenje zdravstvenih kartona
- printanje i slanje ugovora, ponuda i drugih dokumenata direktno klijentima
- kreiranje drugih administratora i voditelja
- praćenje svakog voditelja zasebno i sav njegov rad sa klijentom
- upisivanje notesa radi lakšeg praćenja rada sa klijentom
- neograničeno upisivanje notesa, ponuda, ugovora i sličnih dokumenata
- napredni izvještaji
- izvještaji po agentu ili voditelju i njegov radni učinak
- izvještaji ponuda, ugovora i narudžbi po datumima ili klijentu
- detaljni izvještaji samo po jednom klijentu radi lakšeg praćenja poslovanja sa klijentom
- razni grupni izvještaji
- modul za planiranje poslovanja i radnih zadataka
- praćenje izvršenja radnih naloga za svakog agenta, voditelja ili administratora
- modul za upravljanje agentima, voditeljima poslovnica ili timovima
Aplikacija customer relationship management-a se nalazi u cloud tehnologiji što vam omogućava pristup putem svih dostupnih uređaja koji su spojeni na internet. Možete koristiti i mobitele i sva ostala računala, nije potrebna nikakva instalacija ni tehnički uvjeti. Dovoljno je imati pristup internetu.
Nivago implementacija CRM rješenja
Ovaj sustav se vrlo brzo pokazao kao glavna prednost u uvjetima oštre tržišne borbe za svakog klijenta. Naša praksa je pokazala da tvrtke koje su implementirale ovaj sustav u svoje poslovanje su stekle veliku tržišnu prednost koja je u kratkom roku omogućila povrat investicije u njegovu nabavku i uvođenje u poslovanje.
Kako se svaki sustav posebno prilagođava i programira za vaše potrebe, pozivamo vas da nam pošaljete upit sa vašim potrebama i karakteristikama ili se možete najaviti u naš studio kako bi detaljnije dobili uvid u vaše potrebe. Na taj način vam možemo dati sugestije oko implementacije vašeg CRM sustava.
Isplativost i važnost CRM implementacije ostvaruje se u sljedećim segmentima:
- cloud tehnologija smanjuje troškove uz trenutnu dostupnost
- jednostavnost korištenja
- isplativost zadržavanja postojećih kupaca
- automatizacija poslovnih procesa
- sigurnost vaših podataka
- koordinacija i povezivanje svih odjela u poduzeću
- bolji uvid, analiza i segmentacija podataka
Sigurnost vaših podataka je velika jer se redovito izvršava backup podataka, a ulazi u sustav su praćeni korisničkim imenom i lozinkom. Vrlo jednostavno vašim zaposlenicima možete dodijeliti prava na korištenje sustava, te na taj način pratiti njihov rad.
S ovim sustavom omogućen Vam je uvid u preferencije svojih postojećih i potencijalnih klijenata, koji je ključan za kreiranje jedinstvene i učinkovite strategije s kojim ćete postići željene rezultate. Neovisno o uspješnosti Vašeg poslovanja, Vaše poduzeće je idealan kandidat za uvođenje CRM sustava, s kojim Vaše napredovanje neće više imati nikakva ograničenja već samo rast i bolje poslovno usmjerenje!