Poznat vam je cilj, ali vam nije poznat put? Ovaj klijent imao je jedan cilj, povećati postojeću prodaju na websiteu, neovisno o metodama koje su potrebne da bi se cilj ostvario.
Za klijenta smo izveli intergriranu kampanju koja je uključivala plaćeno oglašavanje (Google Ads i Facebook), SEO optimizaciju i vođenje društvenih mreža.
Podatci o prodaji iz Google Analytics:
Konzistentan mjesečni rast prodaje od 30+%. Naprednim podešavanjem Google Analytics možemo pratiti detaljne podatke o prodaji i posjetiteljima koji su ostvarili kupnje.
Podatci o posjetama iz Google Search Console:
Dugoročan rast udvostručio je broj posjetitelja na websiteu. Bolji SEO rezultati ostvareni su tek nakon nekoliko mjeseci kampanje, dok je plaćeno oglašavanje dalo rezultate brzo.
Što možemo vidjeti iz svih screenshotova:
- Klijent je više nego dvostruko povećao mjesečnu prodaju u 4 mjeseca.
- Plaćeno oglašavanje počelo je postizati rezultate odmah, dok je za stabilan SEO promet bilo potrebno nekoliko mjeseci.
- Oslanjanje isključivo na SEO odgodilo bi rezultate; oslanjanje isključivo na plaćeni promet ne bi osiguralo dugoročan rast
- Ožujak je imao manji promet, ali više prodaja od veljače -> Boljim ciljanjem korisnika mogu se postići bolji rezultati, s manje troškova
Projekt je ostvaren kombinacijom naših usluga plaćenog oglašavanja (Google Ads i Facebook), SEO optimizacije i vođenja društvenih mreža.