Trebamo li raditi SEO optimizaciju prije ili nakon što pokrenemo web stranicu?
Često možemo vidjeti kako neke lokalne tvrtke rade svoje web stranice na pogrešan način. Ako napravite web stranicu a niste razmotrili SEO i napravili dobru SEO strategiju, kasnije je puno teže ispraviti ove greške. Loša SEO strategija zasigurno će imati značajan utjecaj na vašu prodaju i poslovni uspjeh.
U ovom tekstu nudimo vam općenite savjete za pokretanje vaše web stranice na pravi način sa SEO stanovišta.
Grafika, arhitektura i SEO web stranice
Kada dizajnirate web stranicu za svoju tvrtku, trebate li se usredotočiti na korisničko iskustvo, tražilice ili razvijati svoju stranicu samo u estetskom smjeru? Naravno, važno je stvoriti estetski privlačnu web stranicu jer želite na pravi način predstaviti svoj brend.
Međutim, ključno je i kako gradite arhitekturu i strukturu svoje web stranice. Način na koji je vaša stranica postavljena ima značajan utjecaj na to kako ćete rangirati u tražilici i koliko je vašim klijentima laka interakcija s vašom web stranicom.
Trebate li se usredotočiti na SEO prije ili nakon pokretanja web stranice?
Google pomoću svog search algoritma rangira vaš sadržaj. Ovisno o tome kako ste strukturirali vašu web stranicu i kako ste napravili SEO, Google vam dodjeljuje određenu poziciju u tražilici. Dobro strukturirana web stranica može biti rangirana na boljim pozicijama u Google-u.
Što se više rangirate, veće su šanse da potaknete kvalificirane potencijalne klijente i povećate promet ili prodaju, stoga je važno usredotočiti se na SEO prilikom pokretanja web stranice.
Dobro organizirana web stranica, njezina navigacija, brzina učitavanja, kao i ukupan broj stranica, važni su aspekti koje treba uzeti u obzir za web stranicu. Kada razmotrite kako vaši klijenti koriste vašu web stranicu, moći ćete optimizirati svaki njezin aspekt.
Da li ste potrošili puno vremena i novca koncentrirajući se isključivo na izgled web stranice? Trebali biste razmisliti i o tome jeste li pazili i na strukturu same stranice. Ako tražilice ne pronađu vašu web stranicu ili ako je tražilici otežan pristup, vaša ciljana publika također neće moći pronaći vašu stranicu.
Zbog toga biste trebali razmotriti SEO prije pokretanja web stranice, a SEO optimizacija učinit će vašu web stranicu konkurentnom u rezultatima pretrage.
Stvari koje treba optimizirati prije nego što pokrenete svoju web stranicu
Iako postoji velik broj elemenata koje biste trebali uzeti u obzir prilikom pokretanja svoje stranice, postoje neki aspekti koje je potrebno optimizirati prije pokretanja. Ovo su osnovne stavke, ali mogu imati značajan utjecaj na izvedbu vaše web stranice.
Evo nekoliko vitalnih komponenti koje treba uzeti u obzir prije pokretanja web stranice:
- Implementirajte ključne riječi u URL
- Provjerite odgovara li naziv svake stranice sadržaju na toj stranici
- Organizirajte sadržaj na svojoj web stranici na način koji olakšava razumijevanje onoga što vaša tvrtka nudi
Uz gore navedeno, trebali biste razmisliti i o tome kako će vaš korisnik koristiti vašu web stranicu. Uzmite u obzir različite načine na koje će vaši klijenti koristiti vaš sadržaj. Istodobno, morate razmišljati o tome što Google i druge tražilice smatraju važnim i optimizirati web stranicu i za te čimbenike.
Evo nekoliko osnovnih stavki koje biste trebali razmotriti prije nego što pokrenete svoju web stranicu
1. Responzivni dizajn
Danas vaša ciljana demografska skupina koristi pametne telefone i tablete za traženje vaših proizvoda i usluga na internetu. To znači da trebate optimizirati svoju web stranicu da izgleda dobro na mobilnim uređajima, a ne samo na stolnim računalima.
Danas Google koristi mobile-first indeksiranje tako da je puno važnije kako web stranica izgleda na mobilnim uređajima.
Vidimo da je udio korištenja mobilnih uređaja na internetu 56%.
2. Optimizirajte svoje vizuale
Vaši korisnici vole vidjeti slike i trebali biste koristiti slike kako biste povećali prodaju. Kako dodajete više slika na svoju stranicu, također biste trebali raditi na optimizaciji slika da poboljšate svoje pozicije u tražilici.
Možete koristiti ključne riječi i druge relevantne informacije u alt oznakama svojih slika. Ovo će pomoći vašoj web stranici da se rangira u tražilicama i da vas pronađe ciljana publika.
3. Međusobno povezivanje sadržaja - interlinking
Za tražilice je izuzetno bitno kako je vaš sadržaj povezan međusobno. Međusobno povezivanje sadržaja vaše web stranice zove se interlinking. Ovo je jedan od načina za optimizaciju vaše web stranice jer sadržaj svoje web stranice možete strukturirati na strateški način kako biste uskladili različite sadržaje.
Tražilice poput Googlea zahtijevaju da vide sve linkove s vaše web stranice kako bi mogle indeksirati sav sadržaj te ga potom i rangirati. Ako sadržaj vaše web stranice nije međusobno povezan na pravi način vaša SEO strategija neće dati dobre rezultate.
Ako ste dobro napravili interlinking na vašoj web stranici, Google će znati kako je vaša web stranica strukturirana i kako je vaš sadržaj povezan jedan s drugim.
Da li raditi SEO optimizaciju naknadno?
Ovo je moguće učiniti i upravo to i radimo u NIVAGO agenciji. Međutim, idealno bi bilo da SEO optimizaciju i strategiju radite prije pokretanja vaše web stranice. Zapravo, SEO je trajni proces koji pomaže da vaš sadržaj bude relevantniji za vaše klijente i optimiziran za Google.
Vjerujemo da nakon čitanja ovog teksta uviđate da je SEO dugoročna strategija i imperativ da se razvijete kao autoritet od povjerenja i povećate svoju online prisutnost. Zato nam se obratite s povjerenjem i prepustite nam SEO optimizaciju vaše web stranice.