Pojam svjesnosti o brendu
Brand awareness ili na hrvatskom svjesnost o brandu je najkraće rečeno informiranost potrošača o određenom proizvodu ili usluzi.
Povećanje svjesnosti o brandu je zahtjevan posao koji se provodi kroz kampanje. Cilj je upoznati javnost sa novim ili promijenjenim proizvodom te kako ga mogu razlikovati od konkurencije.
Zanima Vas na koji način Google Ads može utjecati na povećanje svjesnosti o brandu? Odgovor je ispred Vas. Nastavite čitati.
Je li Google Ads utječe na povećanje svjesnosti o brandu?
Poznato je da se Google Ads koristi kao alat za promoviranje poslovanja, prodaju proizvoda ili usluga te povećanje prometa na web stranicama.
Manje je poznata činjenica da Google Ads uistinu utječe na podizanje svjesnosti o brandu.
To je fantastičan učinak oglašavanja koji pospješuje financijski rezultat svakoga poduzeća i uvijek ga postavlja ispred konkurencije.
U daljnjem tekstu objasniti ćemo na primjerima utjecaj Google Ads-a na podizanje svjesnosti o brandu.
Google Ads i brand awareness
Utjecaj Google Ads-a na brand awareness najlakše je uočiti na primjeru.
Zamislite da ste nakon dugog vremena odlučili aktivno provesti sunčani dan trčeći, no shvatili ste da nemate adekvatnu obuću. Radnja koju većina ljudi napravi je da upiše u tražilicu pojam koji ih u tom trenutku zanima.
Provjerimo što će se dogoditi kada u tražilicu unesemo pojam tenisice za trčanje.
Prvo što možete vidjeti nakon upisa traženog pojma u tražilicu jesu Google Ads oglasi. Možda nećete kliknuti niti na jedan od ponuđenih, no Google Ads kampanja je odradila kvalitetan posao. Pitate se kako? Nama, milijunima drugih korisnika mreže svih mreža, a vjerujemo i Vama, nesvjesno je „upao u oko" najmanje jedan prodavač tenisica za trčanje čiji se oglas pronašao na vrhu prve stranice (SERP).
Poanta brand awarenessa je upravo upoznavanje potrošača sa pojedinim proizvodom ili uslugom. U navedenom se primjeru pod pojmom tenisice za trčanje trenutačno u mozgu pohranilo i ime jednog ili više ponuđača koji su se oglašavali preko Google Ads-a.
Istraživanje utjecaja Google Ads-a na brand awareness
Daleke 2013. godine, Google i Ipsos MediaCT proveli su 61 simulirani eksperiment pretraživanja koji je uključivao 800 američkih potrošača. Eksperimenti su rezultirali porastom od 80% o brand awarenessu robnih marki.
Potrošači su bili zamoljeni da vrše pretraživanja za specifični pojam za koji im se prikazivala kontrolna stranica (običan SERP) ili simulirani SERP sa testnom robnom markom.
Nakon eksperimenta ispitanici su bili upitani koja im marka prva pada na pamet za ključnu riječ u određenoj kategoriji. Promotrite rezultate i zaključak donesite sami. 8,2 % kontrolne skupine imenovalo je testnu marku dok je u testnoj skupini rezultat bio 14, 8 %. Razlika iznosi 6,6 % što znači da se svijest o robnoj marki povećala za 80 %.
Na slici ispod prikazan je rast brand awareness-a u različitim područjima kada se za traženi pojam prikazao Google Ads oglas (plavo) i kada se nije pokazao (sivo).
Kako postaviti Google Ads kampanju koja će rezultirati povećanjem brand awarenessa?
Postavljanje Google Ads kampanje zahtijeva kvalitetno istraživanje tržišta sukladno proizvodu ili usluzi koja se oglašava.
Kako bi ste saznali odgovor za poslovanje Vašeg poduzeća obratite nam se i prepustite našim Google Ads stručnjacima da Vaše ime postane sinonim za vašu djelatnost.