SEO optimizacija i plaćeno oglašavanje se najčešće predstavljaju kao dvije suprotnosti. Plaćeno oglašavanje je brzo, SEO je spor; rezultati oglašavanja su kratkoročni, rezultati SEOa su dugoročni. Definirajte ciljeve i odaberite jedno ili drugo.
Ovisno je li osoba s kojom razgovarate Google Ads ili SEO stručnjak, moći će predstaviti niz prednosti svoje metode privlačenja publike. Ipak, kad se ove dvije metode sretnu, međusobno se odlično nadograđuju i pomažu rezultatima websitea na načine koje isključivo SEO ili isključivo oglašavanje ne mogu postići.
Najviše mogućeg prostora na ekranu
Kod bilo koje pretrage na Googleu, u rezultatima ćete se pojaviti vi i vaši konkurenti. U najjednostavnijem slučaju, na ekranu će se pojaviti 5-6 rezultata na desktopu i 2-3 rezultata na mobilnom uređaju prije nego počnete scrollati.
Svaki drugi vidljivi konkurent na ekranu smanjuje šansu da će korisnik odabrati vaš website. Kombinacija oglašavanja i SEO aktivnosti omogućuje zauzimanje uvjerljivo najviše prostora na ekranu.
Plaćeno oglašavanje omogućit će rezultate na samom vrhu stranice, dok će SEO optimizacija osigurati dobre rezultate koji im slijede - Google Maps rezultati za lokalne pretrage, prvo mjesto organskih rezultata. Kroz obogaćene rezultate, SEO može istaknuti i proširiti određeni rezultat još za nekoliko redaka. Ovisno o pretrazi, kombinacija SEOa i plaćenog oglašavanja može zauzeti cijeli ekran ili nekoliko cijelih ekrana s vašim rezultatom.
Remarketing
Remarketing je jedna od najmoćnijih i najisplativijih metoda plaćenog oglašavanja. Kroz remarketing se oglasi serviraju publici koja je već posjetila vaš website ili napravila određenu akciju na websiteu.
Prije nego se osobi mogu servirati remarketing oglasi, potrebno je da ona prije toga posjeti website. Ako računamo isključivo na remarketing osobama koje su posjetile website preko plaćenih oglasa, njihove posjete u praksi plaćamo dva puta - jednom za klik na plaćeni oglas, a drugi put za remarketing.
Kroz dobre SEO rezultate vaša baza korisnika za remarketing rasti će brzo, na prirodan način, a troškovi remarketinga bili bi smanjeni na najmanje moguće.
Vraćanje potencijalnih klijenata
Recimo da ste pokrenuli potpuno novi webshop i promovirate ga kroz plaćeno oglašavanje. Dobili ste svoje prve posjetitelje koji su pogledali vašu ponudu, ali nisu odmah kupili vaše proizvode. Što sad?
SEO rezultati postat će relevantni istog trenutka kad krenu i prvi rezultati plaćenog oglašavanja. Želite li da se potencijalni klijenti mogu lako vratiti na website nužno je da website rangira minimalno za ključne riječi svog brenda te da su stranice proizvoda indeksirane. Rezultati za ključne riječi proizvoda ne moraju nužno biti visoki, ali nužno je biti prisutan.
Korisne informacije o ključnim riječima
U radu s Google Ads i SEO stručnjacima vrlo često ćete razgovarati o ključnim riječima. SEO stručnjaci će često koristiti Google Ads podatke kako bi odredili najvažnije ključne riječi, a Google Ads stručnjaci će posegnuti za Google Search Console podatcima o SEO ključnim riječima kako bi optimizirali svoje kampanje.
Oglašavanjem i SEO rezultatima dolazimo do dva slična seta ključnih riječi koji se djelomično preklapaju. Kombiniranjem ovih informacija mogu se osmisliti nabolje Google Ads kampanje i vrhunska SEO strategija za website.
Ono što je dobro za korisnika je dobro za SEO
SEO optimizacija s tehničke strane cilja na savršene pageove iz svih pogleda; od brzine, formatiranja, smještaja bitnih informacija, internih linkova, CTA i niza ostalih elemenata koji će pomoći korisniku kod korištenja stranice i posredno usrećiti Googleov algoritam.
Ovo je od osobite koristi kod Google Ads landing pageova - SEO optimiziran landing page je ujedno landing page koji će biti koristan i zanimljiv korisniku, odnosno onakav kakav je potreban za uspješnu Google Ads kampanju.
Ako želite saznati više o našoj ponudi Google Ads i SEO usluga, slobodno nas kontaktirajte već danas!