Novosti u oglašavanju na Facebooku - Info Labels

Novosti u oglašavanju na Facebooku - Info Labels

Novosti u oglašavanju na Facebooku - Info Labels

 

Uvijek ste u potrazi za novim mogućnostima u području oglašavanja?

Razumijemo vas! Biti u toku s ovakvim novostima može činiti malu ali vrijednu prednost nad konkurencijom.

Za one koji nisu detaljno informirani o funkcioniranju oglašavanja na društvenim mrežama, možemo ukratko reći kako nam Facebook pruža moćan alat Facebook Business Manager.Putem ovog  alata moguće je upravljati poslovnom stranicom i pokretati i upravljati oglasima na Facebook i Instagram društvenim mrežama.

I naravno, kao i svaki drugi važan i uspješan alat iz dana u dan raste, izmjenjuje se i povremeno uvodi neke nove mogućnosti s ciljem poboljašanja kvalitete oglasa.


Što znači kvalitetan oglas? Tu bismo svakako mogli nabrajati razne parametre ali uvijek se priča svodi na to da je kvalitetan oglas onaj koji daje najbolje rezultate. U slučaju Traffic oglasa, to je svakako postizanje najvećeg prometa na stranici odnosno najvećeg broja klikova na oglas, a kod Conversion kampanja postizanje određene radnje na odredišnoj stranci npr. ispunjavanje forme, dodavanje proizvoda u košaricu, kupovina i slično.

Upravo za ove dvije vrste oglašivačkih kampanja dobili smo novu mogućnost - dodavanje Info Labelsa/ oznaka s informacijama.


Što su Info Labelsi?

Info Labelsi su oznake na oglasima s različitim informacijama o vašoj stranici ili poslovanju, a sve s ciljem da privuku više pažnje odnosno naglase ono u čemu ste dobri i što bi korisnike moglo potaknuti da kliknu na oglas ili primjerice potaknuti da kupe proizvod baš na vašem web shopu.


Vrste Info Labelsa

Koje ćete Info Labelse koristiti ovisi o vašem poslovanju i onome što je primjenjivo na vašem oglasu ali ovisno i o tome što želite postići i koga želite potaknuti da klikne. Facebook Ads Manager za sad nam nudi mogućnost biranja između 3 vrste prilagođenih oznaka:

  • Besplatna poštarina
  • Opcije plaćanja
  • Politika povrata
 

Ove opcije dozvolit će Vam da postavite informacije o navedenim mogućnostima pri kupovini npr. besplatna poštarina iznad 200 kn, opciju plaćanja s Paypalom ili povrat proizvoda unutar 60 dana. U tom slučaju svakako vi određujete iznose, dane, vrste plaćanja i sl., a sve kako bi prikazali benefit kupovine na vašem web shopu.

U užurbanosti suvremenog okruženja ali i mnoštvu web shopova ovakve informacije mogu biti presudne u odluci korisnika.

 

Osim navedenih vrsta oznaka koje je moguće prilagođavati nude nam se još brojne dodatne opcije koje možemo istaknuti na oglasu, a koje mogu vizualno privući korisnike.Ukoliko želite, moguće je označi i sve oznake s duge liste, a u tom slučaju prepuštamo Facebook algoritmu da na temelju potencijalnog poboljšanja izvedbe oglasa odabere koje će prikazati.Ukoliko nikako ne želite neke prikazati npr. imate još uvijek mali broj followera/ pratioca možete ih svakako i u svakom trenutku izuzeti od prikazivanja.

Cijelu listu opcija pogledajte na slici ispod.

Niste sigurni kako će izgledati oznake? Alat vam omogućava da pogledate skicu prikaza svake pojedine opcije.

 

Kako postaviti Info Labels/oznake s informacijama?

  • Otvorite Ads Manager alat za kreiranje oglasa
  • Odaberite Create/ kreiraj novu kampanju
  • Izaberite Traffic ili Conversion cilj kampanje
  • Kliknite next
  • Postavite željeni budžet, publiku i pozicije oglasa na Ad Set razini
  • Kliknite next
  • Na Ad razini odaberite Create Ad kako bi kreirali novi oglas
  • Odaberite sliku ili video, upišite tekst oglasa i obavezno odredišnu stranicu/ link
  • Odaberite Turn On Info Labels
  • Promišljajući o svojoj publici i prednostima svog poslovanja odaberite Info Label/ oznaku s informacijama koja bi potencijalno mogla učiniti vaš oglas privlačnijim, a vaše poslovanje uspješnijim

Trebate pomoć pri kreiranju oglasa i korištenju novih mogućnosti poput Info Labelsa?

Obratite nam se, naši će Vam stručnjaci rado pomoći pri oglašavanju vaših proizvoda ili usluga.


Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više