Istraživanje je provedeno nad 2500 malih američkih tvrtki i dovelo je do zaključka da bi oni ako moraju izabrati samo jedan marketinški kanal koji će koristiti, izabrali SEO (optimizaciju za tražilicu).
Pitanje je glasilo: Kad bi morali cijelo svoje vrijeme i budžet predviđen za marketing usmjeriti u jedan marketinški kanal, koji bi to kanal bio?
Izbor je uključivao SEO, SEM (plaćenu pretragu), mobilno oglašavanje, društvene mreže i tradicionalne marketinške kanale.
Marketing na Google tražilici (SEO+SEM) je osvojio 43% glasova.
Zanimljivo je da mala poduzeća polako odustaju od tradicionalnih kanala koji su bili njihov donedavni prvi izbor kao što su novine i direktna pošta. Potrebno je naglasiti da pitanje nije bilo postavljeno da se utvrdi koji je kanal najuspješniji nego koji kanal izabrati ako morate izabrati samo jedan.
Da je pitanje bilo o uspješnosti kanali SEO i SEM bi osvojili 70-80 %, ako ne i više.
@Bruno