Kako najveće platforme pomažu pogođenima Google, Facebook, Microsoft...

Kako najveće platforme pomažu pogođenima Google, Facebook, Microsoft...

NOVO, update 30. ožujka 2020. Google je najavio dosad navjeći paket pomoći. Od 800 milijuna dolara, podijelit će 340 milijuna dolara vrijednosti Google Ads budžeta za oglašavanje malim i srednjim poduzetnicima, uz dodatnih 250 milijuna za Google Grants program za neprofitne organizacije.

Nove informacije o tome jeste li kandidat za ovu pomoć pratite na našoj Facebook stranici ili nam se javite mejlom!




Snažno je odjeknula vijest o zajedničkoj izjavi najvećih online platformi (Facebook, Reddit, Google, LinkedIn, Microsoft, Twitter i YouTube) u cilju pomoći obuzdavanju bolesti, čime su se obavezali svoje sustave podesiti tako da promoviraju točne informacije, autoritete na određene teme i pravovremene reakcije.

Potrebno je pratiti kako se razvija situacija, prilagoditi se novonastalim okolnostima i vidjeti koje nove opcije će ove platforme uvesti u nadolazećem razdoblju. Najveća novost dolazi s Facebooka.


Facebook Grants program pomoći pogođenim tvrtkama

Facebook je najavio kako će izdvojiti 100 milijuna dolara bespovratnih sredstava tvrtkama pogođenim krizom. Ova sredstva moći će se iskoristiti za oglašavanje na Facebook/Instagram platformama, a Facebook procjenjuje kako će sredstva podijeliti na oko 30000 tvrtki u 30 zemalja. Još je nepoznato hoće li Hrvatska biti uključena u ovaj program i hoće li se on u budućnosti proširiti.


Google Grants

Google Grants je postojeći program kojim Google dodjeljuje budžete neprofitnim organizacijama za potrebe oglašavanja. Riječ je o relativno velikim iznosima (do 10000 dolara mjesečno). Za razliku od najavljenog Facebook Grants programa, Google ograničava svoje resurse na neprofitne organizacije koje su svakako aktivnije u ovom periodu.


Veće nadogradnje algoritama

Google je najranije prepoznao važnost kvalitetnih i provjerenih informacija u područjima "koja život znače" (Google ih naziva "your money or your life" područjima). U drugoj polovici 2018. nadogradio je svoj algoritam tako da je puno osjetljiviji na točnost i provjerljivost informacija u područjima medicine, odgoja djece, financija, znanosti, hrane, fitnessa, itd. Mnogi su u tom periodu iskusili velike padove u SEO pozicijama. Možemo očekivati kako će Google dodatno pritisnuti algoritam u ovom smjeru.

Facebook je izjavio kako pojačava kontrolu nad sadržajem na Facebooku i Instagramu, što bi moglo dodatno ograničiti pravila za oglašavanje na ovim platformama. Taj pristup su preuzele i druge platforme i nadograđuju svoje algoritme kako bi podigle vidljivost kvalitetnog sadržaja.


Očekuju li se novosti?

Svakako. Google i Facebook kao dvije najveće oglašivačke platforme žele pomoći svojim klijentima kako ih u konačnici ne bi izgubili. Pratimo sve novosti o mogućnostima koje će Google i Facebook nuditi u ovom periodu i obavještavat ćemo vas o novim opcijama. Ako imate dodatna pitanja o određenim novostima ili programima u ovom kontekstu, svakako nam se obratite!

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više