Google Ads je nedavno omogućio novo proširenje za Google Ads pretraživačke kampanje. Kako je riječ o mogućnosti koja je u beti, ona je trenutno dostupna samo na manjem broju kampanji!
Riječ je o opciji koja proširuje pretraživački oglas dodatnim "obrascom za potencijalne klijente", odnosno poljem u kojem zainteresirani klijenti mogu ostaviti svoje kontakt podatke kako biste im mogli poslati personaliziranu ponudu.
Ova vrlo moćna opcija dozvoljava vam da od zainteresiranih klijenata tražite jedan (ili više) podataka na temelju kojih ćete im dostaviti vašu ponudu. Podatci koji su trenutno podržani su:
- Naziv, odnosno ime klijenta
- Adresa e-pošte klijenta
- Broj telefona klijenta
- Poštanski broj klijenta
Proširenje nudi niz opcija uređivanja. Od spomenute mogućnosti traženja kontakt podataka, uređivanja CTA (poziva na radnju) do vizualnog uređivanja. Prikupljene podatke je potom moguće preuzeti s Google Adsa ili ih integrirati sa CRM sustavom.
Jeste li zainteresirani za korištenje nove opcije obrazaca za potencijalne klijente kod Google Ads oglašavanja? Niste sigurni je li ova opcija dostupna i na vašem Google Ads računu? Obratite nam se!