Content marketing je vrsta marketinga usmjerena na kreiranje inovativnog, zanimljivog i relevantnog sadržaja koji će na najbolji mogući način prezentirati vašu tvrtku. Cilj ovakve vrste marketinga jest privlačenje novih kupaca, kao i održavanje veze s postojećim. Zvuči prilično jednostavno, no znate li što je sve potrebno kako bi se vaš content istaknuo u moru sličnih i ponekad čak identičnih oglasa? Pri izradi kvalitetnog sadržaja, imajte na umu sljedeće:
1. Ljudi nisu naivni - vrijeme je da ih se prestane doživljavati kao takve
Marketinške kampanje su odavno prestale prodavati sam proizvod i u fokus se stavlja povezanost kupaca s vašim brandom. Jedna od najčešćih pogrešaka pri kreiranju sadržaja za Web ili Facebook jest usmjerenost na direktnu prodaju proizvoda. Takvi oglasi odbijaju kupce i vrlo je mala vjerojatnost da će ih zainteresirati. Oni što kupici traže je rješenje za njihove probleme. Content koji sastavite mora nuditi rješenje, biti jasan i zanimljiv. Zapamtite, društvene mreže nisu online shop na kojem direktno nudite svoje proizvode, već mjesto na kojem se potencijalni kupci upoznaju s vašom vizijom, načinom rada i uspostavljaju odnos povjerenja prema Vašem proizvodu.
2. Irelevantan, suhoparan, neduhovit i vizualno neprivlačan sadržaj čini više štete nego sam nedostatak sadržaja
Sadržaj koji objavljujete mora biti pomno isplaniran i odgovoriti na dva temeljna pitanja:
A) Koji učinak želite postići Facebook objavom, Web opisom ili Blog postom?
Bilo da je cilj povećanje prodaje, upoznati ljude s onim što vi radite ili jednostavno želite povećati popularnost vlastitog posla, svaka društvena mreža, svaki članak ima svoja pravila i isti content se ne može objavljivati na svim kanalima u jednakoj formi. Primjerice, Facebook objave ne trpe duge, suhoparne tekstove bez vizuala, dok su s druge strane blog objave savršene za stručnu analizu neke teme.
B) Objaviti li sadržaj u formi teksta, slike ili videa?
Cilj oglašavanja na socijalnim mrežama je povezati se s kupcima i stvoriti odnos povjerenja. Da bi se kupci zaista i angažirali oko onoga što objavljujete, vaš sadržaj mora biti kratak, relevantan i duhovit. Statistike pokazuju kako čak 90% informacija procesuiramo vizualnim putem, stoga nismo u krivu kad kažemo da je privlačni vizual, bilo slika ili video, ono što će izdvojiti Vaš proizvod.
3. Poistovjećivanje SEO-a i Content marketinga
SEO i Content Marketing nisu ista stvar. Često se dogodi da ljudi zaguše sam sadržaj teksta ključnim riječima, misleći pri tom da će što većim ponavljanjem ključnih pojmova poboljšati svoj položaj u rezultatima. U stvarnosti se događa upravo suprotno. Google prepoznaje ovakvo ponašanje te ga penalizira. Potrebno je pronaći tu tanku liniju između korištenja ključnih riječi i stvaranja originalnog i relevantnog sadržaja.
4. Prebrzo odustajanje
Content Marketing može biti i jest snažan alat za privlačenje novih kupaca i stvaranja osobnog odnosa s njima. Međutim, rezultati se ne smiju očekivati preko noći. Jedna od najčešćih pogrešaka s kojom se susrećemo je upravo prerano odustajanje od kreiranja i plasiranja kvalitetnog sadržaja. Za neuspjeh ovakve vrste marketinga najčešće nije krivac nekvalitetan sadržaj, već nedosljednost u objavljivanju i odustajanju prije stvaranja interesne publike.
Content marketing nikako nije jednostavan, no u današnje vrijeme je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora uspješne web izvedbe. Ispravnim upravljanjem sadržaja moguće je generirati veliki broj posjetiteja koji se potom pretvaraju u kupce/klijente. Kako točno izgleda puls vaše web stranice samo nekoliko dana od pasiranja novog odličnog web sadržaja? Pogledajte.