Jeste li već kreirali svoj profil na novoj društvenoj mreži Threads?
Ova mreža u vlasništvu Mete stigla je kao odgovor na potrebu za platformom koja se fokusira na dijeljenje tekstualnog sadržaja, nešto poput X-a, poznatijeg po nekadašnjem nazivu Twitter.
Iako lansirana još 5. srpnja 2023., u Hrvatsku je, kao i u ostatak Europe, stigla tek u prosincu 2023., a do danas u svijetu broji 130 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.
S obzirom na to da je vezana uz Instagram, predviđa se da će ta brojka korisnika rasti, a možemo reći da raste i broj mogućnosti koju ova mreža nudi.
Korisnici naravno traže mogućnosti s kojima bi podigli vrijednost komunikacije sa svojim pratiteljima, a koje ne mogu tako lako ili uopće koristiti na postojećim popularnim ili konkurentnim društvenim mrežama. I čini se da zasad zaista dobivaju ono što traže.
Zašto vrijedi razmisliti o kreiranju svog poslovnog profila na Threadsu:
1. Tags - Threads je uveo oznake / 'tags', koje funkcioniraju drukčije no što smo navikli na Instagramu. S obzirom da se može označiti samo 1 tag po objavi jasno je da nema spamiranja oznakama i da korisnicima omogućava vrlo specijaliziranu komunikaciju koja s lakoćom okuplja zainteresirane.
2. Lako povezivanje s postojećim pratiteljima na Instagramu - iskoristite povezanost Threadsa s Instagramom i s lakoćom otvorite račun, međusobno dijelite sadržaj i iskoristite dodatne mogućnosti koje će obogatiti komunikaciju s korisnicima i potencijalno privući neke nove pratitelje u vaše digitalno okruženje.
3. Ankete, gifovi, glasovne objave - Threads se potrudio da u svoje mogućnosti uvrsti neke nove oblike pristupa korisnicima koje će potaknuti i omogućiti drukčiji stil komunikacije i povećanje angažmana. Svako se poslovanje razlikuje i lako će odabrati koja će mogućnost najviše obogatiti njihovu prisutnost na društvenim mrežama.
U primjeru možete pogledati kako je Carnival Cruise Line mudro iskoristio mogućnost anketiranja i tako potaknuo angažman i prikupio informacije za svoje poslovanje:
Izvor: Threads
4. Dublja, fokusiranija i profesionalnija komunikacija - Threads za razliku od mnogih drugih društvenih mreža želi korisnicima pružiti prostor za bolje povezivanje s osobama koje se bave istom tematikom i korisnicima koje ona zanima. Bez mnogo informacijske buke, korisnici se tako mogu s užitkom prepustiti svojim najvećim interesima.
Za kraj možemo zaključiti kako je Threads zaista donio neke nove korisne alate.
Vješto korištenje istih može doprinijeti boljoj i kvalitetnijoj komunikaciji s postojećim Instagram pratiteljima ali i stvoriti priliku za novu i drugačiju dvosmjernu komunikaciju za povećanje baze pratitelja i potencijalnih kupaca/ korisnika usluga.
Ipak, kao i uvijek, savjetujemo ulazak na novu društvenu mrežu s razrađenom strategijom i jasno postavljenim ciljevima kako bi sadržaj imao dugoročnog smisla i pozitivnih poslovnih rezultata.
Ako trebate profesionalnu pomoć pri korištenju društvenih mreža za svoje poslovanje naši će Vam stručnjaci rado pomoći.