Trebate li otvoriti profil na novoj društvenoj mreži Threads? Donosimo pregled najzanimljivijih mogućnosti

Trebate li otvoriti profil na novoj društvenoj mreži Threads? Donosimo pregled najzanimljivijih mogućnosti

Jeste li već kreirali svoj profil na novoj društvenoj mreži Threads?

Ova mreža u vlasništvu Mete stigla je kao odgovor na potrebu za platformom koja se fokusira na dijeljenje tekstualnog sadržaja, nešto poput X-a, poznatijeg po nekadašnjem nazivu Twitter.


Iako lansirana još 5. srpnja 2023., u Hrvatsku je, kao i u ostatak Europe, stigla tek u prosincu 2023., a do danas u svijetu broji 130 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.

S obzirom na to da je vezana uz Instagram, predviđa se da će ta brojka korisnika rasti, a možemo reći da raste i broj mogućnosti koju ova mreža nudi.


Korisnici naravno traže mogućnosti s kojima bi podigli vrijednost komunikacije sa svojim pratiteljima, a koje ne mogu tako lako ili uopće koristiti na postojećim popularnim ili konkurentnim društvenim mrežama. I čini se da zasad zaista dobivaju ono što traže.

Zašto vrijedi razmisliti o kreiranju svog poslovnog profila na Threadsu:

1. Tags - Threads je uveo oznake / 'tags', koje funkcioniraju drukčije no što smo navikli na Instagramu. S obzirom da se može označiti samo 1 tag po objavi jasno je da nema spamiranja oznakama i da korisnicima omogućava vrlo specijaliziranu komunikaciju koja s lakoćom okuplja zainteresirane.


2. Lako povezivanje s postojećim pratiteljima na Instagramu - iskoristite povezanost Threadsa s Instagramom i s lakoćom otvorite račun, međusobno dijelite sadržaj i iskoristite dodatne mogućnosti koje će obogatiti komunikaciju s korisnicima i potencijalno privući neke nove pratitelje u vaše digitalno okruženje.


3. Ankete, gifovi, glasovne objave - Threads se potrudio da u svoje mogućnosti uvrsti neke nove oblike pristupa korisnicima koje će potaknuti i omogućiti drukčiji stil komunikacije i povećanje angažmana. Svako se poslovanje razlikuje i lako će odabrati koja će mogućnost najviše obogatiti njihovu prisutnost na društvenim mrežama.


U primjeru možete pogledati kako je Carnival Cruise Line mudro iskoristio mogućnost anketiranja i tako potaknuo angažman i prikupio informacije za svoje poslovanje:

Izvor: Threads


4. Dublja, fokusiranija i profesionalnija komunikacija - Threads za razliku od mnogih drugih društvenih mreža želi korisnicima pružiti prostor za bolje povezivanje s osobama koje se bave istom tematikom i korisnicima koje ona zanima. Bez mnogo informacijske buke, korisnici se tako mogu s užitkom prepustiti svojim najvećim interesima.


Za kraj možemo zaključiti kako je Threads zaista donio neke nove korisne alate.

Vješto korištenje istih može doprinijeti boljoj i kvalitetnijoj komunikaciji s postojećim Instagram pratiteljima ali i stvoriti priliku za novu i drugačiju dvosmjernu komunikaciju za povećanje baze pratitelja i potencijalnih kupaca/ korisnika usluga.

Ipak, kao i uvijek, savjetujemo ulazak na novu društvenu mrežu s razrađenom strategijom i jasno postavljenim ciljevima kako bi sadržaj imao dugoročnog smisla i pozitivnih poslovnih rezultata.


Ako trebate profesionalnu pomoć pri korištenju društvenih mreža za svoje poslovanje naši će Vam stručnjaci rado pomoći.

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više