Ako ste se dosad susreli s Facebook oglašavanjem, u nekom ste se trenutku pitali "Jesam li mogao postići bolje rezultate?” i "Bi li zadobio više pažnje da sam nešto učinio drukčije?”. No, što uopće čini jedan dobar oglas koji privlači i zadržava pažnju te postiže svoj cilj - bio to klik, angažman, svijest korisnika o vašem postojanju…
Nećemo se lagati, u okruženju u kojem danas živimo, pozornost korisnika nije nešto što se dobiva lako. Međutim ako se situacija sagleda s druge strane, odluke i reakcije korisnika često su puno brže.
Da ne duljimo previše, donosimo vam 5 stvari na koje morate obratiti pažnju pri kreiranju oglasa ili analiziranju njegove uspješnosti.
1. Što prikazujete
Kada se radi o slikama i videima kao vizualnom dijelu oglasa, moramo znati ostaviti dobar prvi dojam. Shodno ljudskoj prirodi, taj dio i jest onaj kojeg naš mozak najbrže procesuira. Dakle upečatljiv, kvalitetan, privlačan ali i relevantan i usklađen s vašim vizualnim identitetom i smjernicama Facebook-a.
2. Što pišete
Ima li nešto gore od gramatički nepravilnog teksta? Naravno, neke ljude taj dio više zamara, a neke manje, ali činjenica jest da ćete lošim stilom i gramatičkim pogreškama djelovati neprofesionalno. Osim toga, uvijek pišite o jedinstvenoj i relevantnoj temi, pokušajte biti što kraći, ostavljajući dovoljno prostora i emotikona kako biste izbjegli monotoniju. Svakako pripazite i na ton obraćanja i pokušajte objavu pročitati "iz tuđih cipela”.
3. Kome se obraćate i s kojim ciljem
Ukratko, vaš posao je saznati sve o vašoj publici jer što budete znali više, publika će biti relevantnija, a oglasi će postizati bolje rezultate. Za početak nije loše niti eksperimentirati i potom proanalizirati prve rezultate jer u krajnosti i to je jedan od načina učenja o vašoj publici. Svakako uspoređujte publiku prema dobi, spolu, interesima, geografskom položaju pazeći da ne pretjerate s detaljima i publiku ne sužavajte previše.
Kada se radi o ciljanju - Facebook će vam dati vrlo brzi odgovor jeste li postavili pravi cilj kampanje i to u vidu rezultata. Razmislite dva puta koji je pravi cilj svake kampanje i sve uskladite s njim, a Facebook će vam to znati vratiti!
4. Kamo vaš oglas vodi
Vjerojatno najzanemareniji dio kada se analizira oglas je upravo kamo on vodi. Mjesto na koje se posjetitelja vodi kada netko klikne na vaš oglas naziva se landing stranica. Ako još niste, pogledajte slaže li se vaš oglas s vašom landing stranicom. Jesu li vizualno i informativno usklađeni, jeste li odgovorili na očekivanja korisnika kada su kliknuli na oglas? Budite jasni, prilagodite se korištenju mobilnih uređaja i ne zaboravite kako se upravo ovdje može propustiti zarada!
5. Jeste li postali zamorni
Iskakanje iz paštete ponekad je dobra marketinška taktika, ali prikazivanje istog oglasa istoj publici već mjesecima zasigurno nije dobar put. Zadržite se na dobroj praksi od 1-3 prikaza po korisniku dnevno, mijenjajte dizajn oglasa, ponekad pauzirajte i dajte svojim korisnicima predah kako im ne bi stvorili negativne osjećaje!
Treba vam pomoć s kreiranjem uspješnih Facebook oglasa? Obratite nam se i stručnjaci s iskustvom će vam pomoći u kreiranju kreativnih i uspješnih objava.